سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما می توانیم!

عدو شود سبب خیر؛ اگر عمارها بگذارند..

 

+ نمی دانم بگویم خدا خیر دهد اسرائیل را یا خیر ندهد که با پیش کشیدن حرف جنگ با ایران کمی از چرندیات درون کشوری ما را کاست و دعواهای داخلی ما جایش را به مسخره کردن اسرائیل و آمریکا داد گویا اسرائیل بیشتر به فکر اتحاد ملت ایران است تا آقایان جبهه پایداری و عمار!!

++ حکایت بعضی از مسئولین ما هم جالب هست ها؛ تا دیروز اصرار پشت اصرار که رییس جمهور لطفا سکوتت را بشکن؛ حال که دکتر کمی دهان باز کرده است می گویند لطفا زبان به کام بگیر وگرنه جوابت را می دهیم... خب عزیز ِ دل ِ آقای ِ پشت ِ پرده از همان اول می گفتید از رییس جمهور می خواهیم سکوت خود را بشکند و متن نوشته شده ما را قرائت کند و بگوید من غلط کردم که به شماها رو ندادم و نگذاشتم بیشتر بخورید تا شکمتان گنده تر شود و نگفتم که نه تنها سه هزار میلیارد را من برده ام که سه برابر آن را از حلقوم خودم و مشایی و حلقه انحرافی اش در می آورم و به جیب گرانقدر شما می ریزم و نمی گذارم شما غم بر دلتان بنشیند وجریان انحرافی را با بمب هایی که امریکا دائما اصرار دارد که ایران میسازد به عدم می فرستم... اینکه این همه ناراحتی ندارد جنابان دروغ سنج!

+++ به نظر شما کدام رفتار بدتر است؟؟؟ افزایش روز افزون سوسن تسلیمی ها و مینا لاکانی ها یا هدیه دادن به هدیه ها؟؟!!

کدام یک به تحقق فرمایش رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی نزدیک تر است؟؟؟!!

 

   سوسن تسلیمی در برنامه پارازیت       مینا لاکانی در شبکه صدای امریکا    
 

حرف من سر با حجابی و بی حجابی شان نیست که بگویید همه شان سر تا پا یک کرباسند، حرفم این است که باید کاری کنیم که چگونه این آدم های بی حجاب را در مملکت خودمان نگه داریم و با دست خود آنها را مثلا کارشناس دشمن نکنیم..؟؟

++++ بعضی ها اینقدر در کار فیلتر هستند که فکر میکنم یه فیلترم در گوش خودشان نصب کرده اند!! شما اینگونه فکر نمیکنید؟؟؟

+++++ بعد از دو سال به این نتیجه رسیده ام که در انتخابات دهم ریاست جمهوری تقلب شد؛ بله تقلب شده است، اگر می گذاشتند حقیقت کامل احمدی نژاد را همه بشناسند آن وقت سیزده میلیون رای از دستش نمیرفت ...

++++++ به بعضی ها سفارش میکنم از این سردی هوا بهترین استفاده را بکنند و آنجایی که می سوزد را خنک کنند...گو اینکه سوزش آنقدر بالاست که باعث انفجار در کرج شدپوزخند

+++++++ گندی که شیعه احمق به اسلام و مملکت زده هیچ آمریکا و اسرائیلی نزده و نمیتونه بزنهعصبانی شدم!