سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما می توانیم!

رنگ سیاه نمایے هم مشکے ست! (2)

هنوز لینک بیانات رهبری در جمع مسئولان نظام از صفحه اول سایت خامنه ای دات آی آر(سایتی که خیلی از مدعیان معتقدند برایشان معرفه است اما گوگل نکره )برداشته نشده و به قول معروف هنوز جوهر نوشته رهبری بر اذهان مردم خشک نشده که افراد و سایت ها و خبرگزاری هایی که کل یوم و قیاما و قعودا و علی جنوبهم دم از عمار رهبری بودن می زنند صحبت ایشان را نادیده گرفته و باز شروع بر کوبیدن بر طبل منفی نگری و فحاشی کردند.

هنوز داغی دستگاه چاپخانه نشریه "خاتون" سرد نشده که نمیدانم چگونه 260 صفحه مجله را خواندند و فوری دست به قلم شدند؟! و جالب آنجاست که این منحرف کنندگان کلام فقط و فقط توانسته اند از بین 260 صفحه به یک قسمت کوچک آن ایراد بگیرند، آن هم ایراد مغرضانه.و آن قدر آن را بزرگ کنند که کسی که از اصل قضیه بی خبر است فکر می کند چه فحاشی ها علیه چادر و حجاب صورت گرفته، بی خبر از اینکه فحش واقعی را آن مداحی که اتفاقا خود را خیلی پیرو خط رهبری و ائمه می داند، بالای منبرش نثار مطلبی می کند که احتمالا خودش هم یک بار نخوانده و فقط از روی چند جمله و هجوم مغرضانه خبرگزاری ها تصمیم به زیر پا گذاشتن سخن صریح رهبری که فرموده اند :«البته من با این که در منبرهاى مداحى، هى تعرض به این، بدگوئى به آن بشود، موافق نیستم  و اینها را دوست نمیدارم» گرفته است.

آن قدر این بنگاه های خبر پراکنی مثل وهابی های عربستان کولی بازی راه انداختند که در اذهان جا بیاندازند که حتی نگاه کردن به خاتون هم جز گناهان کبیره است و هرکس این نشریه را دست بگیرد جز جریان انحرافی است -جریانی که خود ِ اینان با هوچی گری ساختند و پرداختند- که مبادا کسی این نشریه را بخواند و متوجه شود که چقدر این آقایان به رئیس جمهوری مملکت دروغ بسته اند.چرا که در جای جای این نشریه نظر واقعی احمدی نژاد نسبت به حجاب و چگونگی برخورد با بدحجابان مطرح شده است.

نترسید عزیزان! رنگ سیاه برای لباس، متکبرانه و فخر فروشانه است نه برای سایت های سیاه نما؛ هرچند که فکر نکنم آنچنان هم از فخر فروشی بدتان بیاید.

همچنین قوه قضائیه! وقتی سایت ها و خبرگزاری ها که هنوز زنگ صدای رهبری راجع به زشت بودن منفی نگری، در گوش مردم است؛ با وقاحت و پروئی تمام کلام رهبری را زیر پا له می کنند؛ شما هم نترسید.چراکه سفارش رهبری مبنی بر "تحقیقات درست و اصولی قوه قضاییه تا اثبات شدن اتهام" خیلی وقت است که به آرشیو سایت سپرده شده است.

گویا تنها دولت است و بالاخص احمدی نژاد که رو در روی رهبری ایستاده و از خط ولایت خارج شده است و اگر دیگران فرمان رهبری را این همه وقت روی زمین بگذارند هیچ خطایی صورت نگرفته است.

لابد فکر کرده اند سخنان رهبری خطاب به آنان امر "ارشادی" است و فقط هرچه مخاطبش دولت است فرمان "حکومتی" است.

.

.

در آخر باید صمیمانه از سایت های هوچی گری که سیاه نمایی کارشان شده تشکر کرد چرا که همواره تجربه نشان داده تخریب یک چیز بهترین تبلیغ برای آن است...

 

ما می توانیم

 

+ در این باره بخوانید :

 رنگ سیاه نمایے هم مشکے ست!(1)

 درباره «خاتون»، جوانمردی در نقد، مهدی کلهر، مشایی، همشهری جوان و...

وقتی زلف خاتون با حاشیه پیوند خورد

 

++ اینجا را هم نظاره کنید : خروش ملت